SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN <3

Jaa, Tack för alla frågor <3
Har du sett min blogg förut ? Nej, Men jag kollade nu och den är sjukt snygg! :)

Om du skulle bli kidnappad just nu och fick ta med dig 3 saker (vad som helst i hela världen) vad skulle det va? Jag skulle ta med mig John&Edward Grimes och Amanda <3

Gillar du min blogg?♥ Ja, Den är fin :)

Hur tkr du att en bra blogg ska vara? Den ska vara updaterad och rolig att kolla på :)

Anser du dig vara cool?.. Nej, Det gör jag inte xx

Har du lyssnat på Ed Sheerans låtar? Om inte vill jag gärna tipsa om dem! Ja det har jag, Jag har lyssnat på honom sen han blev känd i England, haha xx MEn jag är inget stort fan, Olly Murs är bättre xx

Vad tycker du om bandet jag har skrivit om i inlägget nedanför? (Jag har låtar att lyssna på i inlägget) Inte min smak, hehe xx

haha gillar du ost:D Men... Brukar du sjunga i duschen? Och.. Brukar du kissa i duschen:P?? Nope, Jag gillar inte ost, hehe xx Nej, Jag kissar inte i duschen haha xx

Chips/Godis? GODIS! <3
Data/Mobil? DATA <3 (Föt att jag har världens sämsta mobil)
Glad/Ledsen? GLAD! <3

Skulle du åka till Irland om du fick? :) JAAAA!! IRELAND HERE I COME

När började du lyssna på Jedward?  Den 14 maj 2011 xx
Vem älskar du mest? Edward eller John?  ÅÅH, JAG KAN INTE VÄLJA <3

Bada/sola? Båda <3
Facebook/twitter? TWITTER! <3
Hemma/utomlands? Båda <3

Har du vritt inne på min blogg någonting?^^ nej,  faktiskt inte xx

Varför började du blogga? ^^ I mars någon gång xx

Om du hade fått välja mellan att ha 7 fingrar till eller 22 tår, vilket hade du valt? hmm, 22 tår tror jag xx

hur många läsare har du ? ;) Det beror på, När jag är aktiv runt 50+ när jag inte är aktiv runt 5-10 xx
vilka är dina bästisar?  AMANDA&ALINA <3

TACK FÖR ALLA FRÅGOR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0